خیرین یاریگر دانشگاه محقق اردبیلی باشند؛ تجلیل از خیرین در دانشگاه محقق اردبیلی

خیرین یاریگر دانشگاه محقق اردبیلی باشند؛ تجلیل از خیرین در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اسماعیل چمنی ۱۳ اسفند در مجمع عمومی هیات امنای بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حضور خیرین باعث رونق آموزش عالی می‌شود، گفت: از خیرین می‌خواهیم یاریگر دانشگاه محقق اردبیلی باشند.
وی با بیان اینکه خیرین آموزش عالی علاوه بر ساخت و ساز در حوزه تجهیز آزمایشگاه‌ها نیز فعال هستند، افزود: در دانشگاه محقق اردبیلی دو خوابگاه متاهلی خیرساز به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی سومین خوابگاه نیز به زودی آغاز خواهد شد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مشارکت خیرین در پروژه‌های دانشگاه محقق اردبیلی باعث اعتلای نام دانشگاه شده است، تصریح کرد: خیرین بزرگوار تاکنون کارهای بزرگی برای دانشگاه محقق اردبیلی انجام داده‌اند، با این حال نیازمند کمک آنان در حوزه ساخت خوابگاه‌ و سلف سرویس برای دانشجویان دختر هستیم.

خیرین

دکتر عبدالحسینی معاون ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی را جزو بنیادهای فعال دانشگاهی معرفی کرد و گفت: راه نجات کشور و آموزش عالی در قوی‌شدن بنیاد حامیان دانشگاه‌ها است که امید می‌رود این بنیادها روز به روز قوت بیشتری بگیرند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ماه اسفند مژده رویش جدید و ماه شعبان مژده بهار دل‌ها را می‌دهند، گفت: تقارن این دو ماه را به فال نیک گرفته و به هر وسیله‌ای در خدمت خلق خدا باشیم.
دکتر مهدی داوری مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد حامیان، گفت: احداث و بهره‌برداری از دو خوابگاه متاهلی، احداث رصدخانه، کمک داوطلبانه ماهانه ۳۴۰ نفر از کارکنان دانشگاه، تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی، تعمیرات مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشکده فناوری‌های نوین نمین، ایجاد و تجهیز دفتر دائمی بنیاد در دانشکده کشاورزی و منابع‌طبیعی مغان، کمک به ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه، بورسیه تحصیلی دانشجویان، اعطای وام‌های شرافتی و ازدواج، کمک هزینه مسکن و مساعدت مالی برای هزینه‌های جراحی دندان‌پزشکی و غیره از جمله مهمترین فعالیت‌های بنیاد از بدو تاسیس تاکنون است.
جواد قرآن‌نویس رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه اردبیلی‌ها در کارهای خیر نسبت به جمعیت و درآمد شهر اردبیل یکی از موفق‌ترین‌ها هستند، گفت: طبق قول خیر نیک‌اندیش آقای محسنی‌راد احداث سومین خوابگاه توسط وی بعد از اتمام خوابگاه دوم آغاز خواهد شد.
گفتنی است در ادامه دکتر بهزاد قربانی بازرس بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه گزارش خود پرداخت و در ادامه ضمن تجلیل از خیرین آموزش عالی، اعضای حاضر در نشست به ارائه بیانات خود پرداختند.
همچنین با برگزاری انتخابات، اعضای جدید هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی انتخاب شدند.

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.