تولید دان مورد نیاز برای گله های در حال پرورش و تولید

تولید دان مورد نیاز برای گله های در حال پرورش و تولید شرکت آرتا جوجه سبلان

کارخانه خوراک طیور شرکت آرتا جوجه سبلان همزمان با تاسیس شرکت آرتا جوجه سبلان فعالیت خود را آغاز نموده است و از آن تاریخ تا به الآن با تکیه بر علم و تجربه به حدی گسترش یافته که جوابگوی نیاز دان همه فارمهای شرکت می باشد. در حال حاضر کارخانه خوراک شرکت در دو شیفت کاری با تولید روزانه ۲۰۰ تن دان آماده، فعالیت می کند.

از آنجائیکه کارخانه خوراک یکی از مهمترین واحدها در تولید و زنجیره تولید مرغ گوشتی می باشد سعی شده از بهترین و سالمترین مواد اولیه برای تولید دان طیور استفاده کرده تا کیفیت مرغ گوشتی تولیدی که به دست مصرف کننده کننده می رسد مطلوب باشد.

انواع محصولات تولیدی در کارخانه شامل انواع دان آماده طیور مانند دان مش، دان پلت، دان کرامبل، انواع کنسانتره، انواع مکمل معدنی و ویتامینه طیور می باشد که با استفاده از استانداردهای لازم در تهیه، نگهداری و تولید در تلاش است روز به روز سطح کیفی محصولات را افزایش دهد.

کارخانه خوراک شرکت آرتا جوجه سبلان مجهز به ۴ خط تولید پیشرفته به منظور تولید انواع محصولات می باشد . که در همه آنها توجه زیادی به تامین نیاز مشتریان شده است، لذا از بهترین و مجهزترین تجهیزات در این کارخانه برای تولید انواع محصولات استفاده شده است.

 همچنین با آموزش مستر کارکنان تلاش مضاعفی در افزایش و ارتقاء سطح علمی و مهارتی کارکنان انجام میدهد. این کارخانه با چشم اندازی چند ساله برنامه ریزی های دقیقی برای رسیدن و تحقق اهداف عالی شرکت دارد و در همه این مدت با تکیه بر علم و تجربه و منابع موجود از تلاش شبانه روزی برای رسیدن به همه اهداف اجتناب نخواهد کرد.