مصاحبه زنده با قدرت حاج نوری، کارآفرین برتر در برنامه ایران ما شبکه سه

مصاحبه زنده با قدرت حاج نوری، کارآفرین برتر در برنامه ایران ما شبکه سه

مصاحبه زنده با قدرت حاج نوری، کارآفرین برتر در برنامه ایران ما شبکه سه

شروع کارآفرینی با ۵ میلیون تومان

در مصاحبه‌ای زنده با قدرت حاج نوری، کارآفرین برتر و مدیرعامل زنجیره یکپارچه تولید گوشت آرتا جوجه سبلان، وی به تشریح مسیر رشد و توسعه این مجموعه و چالش‌هایی که با آن مواجه بوده پرداخت. حاج نوری در این مصاحبه که در برنامه «ایران ما» از شبکه سه به نمایش درآمد، از تجارب و اهداف خود برای آینده شرکت صحبت کرد و توصیه‌هایی به جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی ارائه داد.

توسعه مجموعه آرتا جوجه سبلان

او در پاسخ به سوال مجری درباره چگونگی رسیدن به این موفقیت بزرگ، بیان کرد که در ابتدا فکر نمی‌کرد که کسب‌وکارش به این اندازه رشد کند. او شروع کار خود را در سال ۱۳۷۰، با تنها ۵ میلیون تومان و ۵ نفر نیروی انسانی توضیح داد و بر این باور است که حرکت و تلاش مستمر برکت را به زندگی افراد می‌آورد.

ظرفیت تولید فعلی و آینده

حاج نوری با اشاره به ظرفیت فعلی زنجیره آرتا جوجه سبلان، اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر با تولید بیش از ۹ درصد جوجه یک‌روزه کشور و ۶۰ درصد مرغ گوشتی استان، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در کشور محسوب می‌شود. او همچنین اعلام کرد که در آینده قصد دارند ظرفیت تولید را افزایش دهند و به بیش از ۱۵ درصد جوجه یک‌روزه کشور برسند.

تجربه و علاقه از دوران کودکی

وی با اشاره به تجربه دوران کودکی خود، توضیح داد که از خانواده‌ای کشاورز و دامدار می‌آید و علاقه به تولید از آن زمان در او نهادینه شده است. این اشتیاق به کار سخت و تولید سبب شد که وی در رشته دامپروری تحصیل کند و مسیر موفقیت خود را با تلاش و پشتکار طی کند.

توصیه به جوانان و ویژگی‌های کارآفرین موفق

در پایان، حاج نوری توصیه‌هایی به جوانان داشت. او گفت که امید، پشتکار و شجاعت از ویژگی‌های اصلی کارآفرینان موفق است و تاکید کرد که اگر جوانان امروز به این اصول پایبند باشند، می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند.