تاریخ: 6 مرداد 1403

ساعت: 05:34

ورود همکاران

تجلیل از قدرت حاج نوری؛ خیّر برتر حوزه سلامت در استان اردبیل با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

تجلیل از قدرت حاج نوری؛ خیّر برتر حوزه سلامت در استان اردبیل با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

به گزارش روابط عمومی زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ آرتا جوجه سبلان؛ بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز جمعه مورخ 1403.03.18 در آیین افتتاح طرح‌های درمانی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از قدرت حاج نوری؛ خیّر برتر حوزه سلامت در استان اردبیل و مدیر عامل زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ آرتا جوجه سبلان و دو تن از خیّرین دیگر، تجلیل به عمل آورد.

عین اللهی با اشاره به حجم بالای کمک‌های مالی خیّران برای تامین زیرساخت‌های درمانی استان اردبیل گفت: خیران این استان به معنای واقعی نمره ۲۰ گرفته اند و الگویی برای دیگران هستند.

وی ادامه داد: استان اردبیل از نظر کمک‌های خیران در حوزه بهداشت و درمان، ممتاز است و این کمک‌های مردمی در حقیقت باقیات صالحات انسان‌های شریف و بزرگ منش است که کارهای آنان شایسته تقدیر است.

در این آیین که با حضور استاندار و برخی از مدیران استان اردبیل برگزار شد، از سه تن از خیران حوزه سلامت، به خصوص قدرت حاج نوری، خیّر برتر حوزه سلامت در استان اردبیل تجلیل شد.

علی محمدیان اردی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، افزود: در طول خدمت دولت سیزدهم در استان اردبیل ۴۴ پروژه با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح شده است و خیران برای تامین نیازمندی‌های بخش درمان و بهداشت استان بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک کرده اند.