تاریخ: 6 مرداد 1403

ساعت: 08:55

ورود همکاران

افتتاح فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان زنجیره یکپارچه آرتا جوجه سبلان

فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان زنجیره یکپارچه آرتا جوجه سبلان با حضور مدیر عامل این شرکت افتتاح شد.

به گزارش واحد روابط عمومی زنجیره یکپارچه آرتا جوجه سبلان: فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان شرکت آرتا جوجه سبلان و آرتا پروتئین، بعد از ظهر امروز، با حضور جمعی از مدیران، مسئولین و کارکنان آرتا جوجه سبلان و آرتا پروتئین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

قدرت حاج نوری؛ مدیر عامل شرکت آرتا جوجه سبلان در افتتاحیه، ضمن تقدیر از همکاری و حضور مدیران، مسئولین شرکت و تعاونی مصرف؛ خدمت رسانی بهینه و تامین رفاه حال کارکنان خانواده بزرگ آرتا جوجه سبلان را هدف اصلی این فروشگاه دانست.

وی افزود؛ کلیه پرسنل می توا‌نند بصورت اعتباری، با قیمت کارخانه و بدون سود تا سقفی مشخص خرید نموده و از تسهیلات ویژه آن برخوردار گردند. در پایان مراسم افتتاحیه؛ عارف عاشقدل، مدیر روابط عمومی زنجیره یکپارچه آرتا جوجه سبلان افزود؛ فروشگاه تعاونی از سیستم های نوین فروشگاهی، انبارداری و پایانه های فروش مکانیزه برخوردار می باشد.

در این فروشگاه انواع مواد غذایی، بهداشتی، شوینده، کنسرویجات و … در برند های معتبر عرضه میگرد. لازم به ذکر است که خرید برای عموم از فروشگاه تعاونی مصرف کارکنان زنجیره یکپارچه آرتا جوجه سبلان آزاد می باشد.

  • روابط عمومی زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ آرتا جوجه سبلان